poniedziałek, 16 lipca 2007

Najgorszy dziń w moim życiu

"CZESC"
Dzisjaj jest najgorszy dzień w moim życiu.Jest goraco ponad 30 stopni a ja nie moge isc nad jezioro.Dobra koncze urzać ie nad sobą.Teraz troszke info:
Imię:Dorota,Nazwisko:Rabczewska Pseudonim:Doda Elektroda Data urodzenia 15.02.1984 Miejsce urodzenia: Ciechanów Wzrost 168cm Waga 50kg Kolor oczu:piwne Kolor włosow:blond Zawod:piosenkarka


Pisząc to zamykam pewien dział, Kończe bowiem w życiu coś co miało być jak sen, A zrobiłeś wszystko bym zbudziła sie. Pisząc to nie czuje siły tej która rozpierała mnie gdy poznałam cie, Przegrałam ty wygrałes myśl co chcesz!
Wiem że cięzko jest samej zrobić krok Rzeczywistość tnie, serce moje na wskroś Nigdy już, nie zajrzysz w nie!
Refren: Nie wybrałeś mnie - żegnaj więc Nie nie nie chce zyć jak cień Nie wybrałes mnie - żegnaj więc Nie nie nie atakuj mnie Nie wybrałes mnie - żegnaj więc Nie nie nie chce zyć jak cień Chce pożegnac się
Chciałam z tobą spać i budzić się Tak zazdroszczę innym chociaz oni myślą że rutyna niszczy miłość - mylą się. Dałabym ci wszystko - dziecka smiech, twoje słodkie słowa już nie nasyca mnie Tak daleko jesteś juz nie czuje cie.
Wiem że cięzko jest samej zrobić ktok Rzeczywistość tnie, serce moje na wskroś Nigdy już, nie zajrzysz w nie
Refren: Nie wybrałeś mnie - żegnaj więc Nie nie nie chce zyć jak cień Nie wybrałes mnie - żegnaj więc Nie nie nie atakuj mnie Nie wybrałes mnie - żegnaj więc Nie nie nie chce zyć jak cień Chce pożegnac się

Brak komentarzy: